top of page

Rojen za ovinke

Bugatti Divo


Za novo avtomobilsko mojstrovino, ki je lažja, bolj agilna in proizvaja več podtlaka, ki bo prilepil superavtomobil na cesto, so pri Bugattiju izbrali ime Divo v poklon francoskemu dirkaču, ki je v poznih 20. letih za znamko dvakrat osvojil znamenito italijansko dirko Targa Florio. Vrhunska zmogljivost, ki jo omogoča norih 1.500 konjskih moči, je podkrepljena z novim drznim oblikovanjem, ki ga je svetovna javnost prvič uzrla na prestižnem kalifornijskem dogodku Pebble Beach.



Mnogi bi se strinjali, da je Bugattijev Chiron eno najbolj dodelanih vozil, ki jih je naš planet kdajkoli uzrl. S svojo edinstveno kombinacijo dinamičnih sposobnosti, prečudovitega stila in luksuznega udobja je bil tako kot njegov predhodnik Veyron deležen hvale s strani praktično vsakega, ki ga je imel čast preizkusiti. Toda francoski ustvarjalec superavtomobilov je med svojimi strankami zaznal povpraševanje po nečem še bolj posebnem in ekskluzivnem, kar je botrovalo k nastanku Diva, ki očara z drugačnim, bolj ekstremnim karakterjem. V nasprotju z bratrancem Chironom v ospredje postavlja agilnost, pospeševanje in optimalno vodljivost na ovinkastih cestah. ”Divo je narejen za ovinke,” je slovito oznanil predsednik Bugattija Stephan Winkelmann.


To napoved so uresničili z implementacijo svojega 8-litrskega motorja W16, ki na cesto dostavlja dostojnih 1.500 ponijev, katero je pospremila obširna nadgradnja aerodinamičnih zmogljivosti avtomobila. Dodelana je bila šasija in vzmetenje, s čimer so se znebili 35 odvečnih kilogramov, a hkrati pridobili 90 kilogramov več podtlaka, kolikor jih ustvarja Chiron. Na račun teh modifikacij je Divo dirkališče Nardò, kjer svojo hitrost dokazujejo najboljši avtomobilski primerki sveta, prevozil kar osem sekund hitreje.



Da bi že na daleč oznanjal svoje poslanstvo, je Divo prejel nov radikalen dizajn, a vseeno ohranil tri ključne oblikovalske elemente, ki nakazujejo, da gre za produkt Bugattija: značilno masko v obliki podkve, stransko linijo, ki se zareže v vrata, in plavut, vidno iz ptičje perspektive, ki poteka vzdolž vozila. Ekipa oblikovalcev je svoje delo povsem podredila aerodinamičnim ciljem in tako zasnovala avtomobil, ki izgleda nižji, širši, daljši in drznejši. Poleg novih impozantnih rež za zajem zraka vrhunec preobrazbe predstavljajo unikatna svetila na zadku, kot tudi posebna dvobarvna zasnova srebrne in turkizne, ki se za večji kontrast ponekod pojavlja v mat zaključku, drugje pa razkriva gol karbon. Premišljen izbor barv, ki ustvarja nezamenljiv videz, se nadaljuje v notranjosti vozila, kjer kraljuje alkantara.


Bugatti Divo bo zaživel v zgolj 40 ekskluzivnih enotah, ki so kljub povsem nepredstavljivi ceni petih milijonov evrov – gre za najdražji serijski avtomobil v zgodovini – že razprodane.


Ava Tomlje


bottom of page