top of page

Nova kreacija iz Maranella

Ferrari Roma


Pri Ferrariju so svojo najnovejšo kreacijo Roma imenu primerno razkrili na slavnostni prireditvi v italijanski prestolnici, kjer pa so si jo lahko z vseh zornih kotov ogledali le najbolj zvesti kupci proizvajalca iz Maranella.



Ker je dizajn novega kupeja s podpisom Ferarija povsem brezčasen, so se Italijani odločili, da ga poimenujejo po večnem mestu Rimu. Tam so nastale tudi prečudovite promocijske fotografije, ki jih lahko občudujete spodaj. Hamonične linije nove Rome govorijo zgodbo o eleganci, o sladkem življenju, ki je karakterizirala italijanski megalopolis v 50. in 60. letih prejšnjega stoletja.


Ferrarijeva oblikovalska ekipa se ni odpočila po finaliziranju zunanjega dizajna, saj so se lotili še novega pristopa pri kabini, kjer je opazna evolucija koncepta dvojnega kokpita. Tako tudi sopotnik dobi svoj ekran, poleg tega pa lahko do informacijsko-zabavnega sistema dostopa preko 8,4-palčnega osrednjega zaslona, pozicioniranega pokončno. Glavno vodilo pri oblikovanju je bila filozofija “oči na cesti, roke na volanu”, zato so volan izpopolnili tako, da omogoča upravljanje vseh ključnih funkcij. Seveda so ob tem ostali zvesti uporabi zgolj najbolj kakovostnih materialov, ki zagotavljajo udobje tudi na daljših potovanjih.



Sodobna interpretacija Ferrarijevega etosa pa ni le estetsko dovršen primerek avtomobilske industrije, a postavlja standarde še na področju moči, agilnosti in vodljivosti. Roma v svojem segmentu predstavlja vrh zmogljivosti zahvaljujoč turbopolnjenem osemvaljniku, ki ga ljubitelji bencinskih hlapov poznajo kot mnogokrat nagrajeno mojstrovino. V tej različici pogonska enota iz 3,9-litrske prostornine iztisne 612 konjskih moči in 760 Nm navora, ki se na cesto prenašajo s pomočjo novega 8-stopenjskega samodejnega menjalnika, ki smo ga spoznali ob debiju znamkinega prvega priključnega hibrida SF90 Stradale. Italijani v primerjavi s predhodnikom obljubljajo brzinsko hitro in izjemno gladko prestavljanje kot tudi nižjo porabo in emisije. Toda bolj kot ekološkost vozila bodo potencialne kupce zanimale številke, povezane s pospeševanjem in končno hitrostjo; 1.472 kilogramov težka Roma bo iz mirovanja do sto poskočila v le 3,4 sekunde in nato vlekla naprej, dokler digitalni števci ne pokažejo številke 320.


Ava Tomlje



bottom of page