Pri Volvu so idejo luksuza popeljali na nov nivo v spektakularni študiji S90 Ambience.
Kot prvi avtomobilski proizvajalec je Volvo ustvaril interier, ki potnikom ponuja čutno izkušnjo z združevanjem vizualnega, slušnega in vohalnega zaznavanja. Študija, ki se osredotoča predvsem na dobro počutje potnikov na zadnjih sedežih, je bazirana na premium poslovni lumuzini S90 Excellence in se temu primerno imenuje S90 Ambience Concept.
Pri načrtovanju so raziskovali, kako se ljudje počutijo v avtomobilu in kako dobra atmosfera v njem pripomore k dvigu razpoloženja. Volvo, do sedaj znan po svojih varnostnih tehnologijah, želi namreč postati vodilni na širšem področju skrbi za človeka. Tako hoče poleg izbire materialov in opreme kupcu ponuditi možnost, da si po svojih željah in potrebah prikroji ambient v njihovem vozilu.
Pri Volvu trdijo, da se avtomobil lahko poveže s čuti potnikov. Kako? Ti lahko preko intuitivne aplikacije za pametni telefon povsem personalizirajo razpoloženje v vozilu ali pa izberejo eno od sedmih že nastavljenih vizualnih tem, perfektno usklajenih z zvokom in vonjem.
Prvi izmed čutnih elementov – vizualni, transformira strop limuzine S90 glede na izbrano temo. Med možnosti so uvrstili severne luči, skandinavski gozd, labodje jezero, arhipelag in dež, od katerih vsaka zagotavlja drugačno izkušnjo, od sproščujoče do poživljajoče. Ponudbo so zaokrožili z nočno različico, odlično za počitek, in s temo, oklicano svoboda, ki poskrbi za dvig energije.
Z izbrano vizualno prvino se skladata zvok, ki se predvaja preko premijskega zvočnega sistema Bowers and Wilkins, in ena izmed štirih po meri narejenih dišav znamke Byredo, ki se diskretno sprošča iz portala v centralni konzoli.
Unikatna izkušnja trenutno ostaja zgolj koncept, a pri Volvu so izrazili zanimanje, da bi jo v prihodnosti vgradili v serijske modele S90 Excellence, predvsem na za njih ključnem kitajskem trgu, kjer so lani prodali več kot 100 tisoč vozil.