Nežen poljub narave

Moika


O naravni kozmetiki smo se pogovarjali z ustanoviteljico znamke Moika Darjo Blatnik, ki meni, da je ključnega pomena, da so sestavine v kozmetiki sveže, da je strogo kontrolirana njihova kakovost, da so lokalnega in znanega porekla, da prepotujejo do mesta proizvodnje kratke razdalje in da pri izboru surovin velja ‘‘manj je več’’. Če je tem pogojem zadoščeno, verjame, da se ob uporabi takšenga izdelka koža ne more počutiti drugače, kot da je prejela nežen poljub narave.



Kaj za vas pomeni lepota?

Kot vse v življenju tudi lepoto doživljam celostno. Ko po dolgem času uzrem gore, se mi za trenutek ustavi srce. Preplavi me občutek mogočnosti, hladu, popolnoma se umirim, zbudi se močno zavedanje okolja in oči kar ne morejo stran od oblik, ki jih je milijone let ustvarjala narava. Drugače, pa vendar s podobno intenziteto doživljam lepoto človeka, kadar stoji pred mano oseba, ki mi je energijsko, vsebinsko in vizualno blizu. Prav tako močno verjamem, da je lepota kože rezultat prepleta številnih dejavnikov; od psihofizičnega počutja, do telesne kondicije, prehrane, genetike, je odraz ravnanja s svojim telesom in z njegovim zdravjem ter s počutjem na splošno.


Kdaj ste se spoznali z naravno kozmetiko?

Mnogo let nazaj, ko se je rodil moj otroček, se je odkrivanje drugačne, naravi bližje negovalne kozmetike začelo bolj intenzivno in vse bolj poglobljeno. Mamice v tem obdobju nagonsko iščemo najboljše načine zato, da bi naši otroci v najboljšem okolju in na najboljši način odrasli v močne in zdrave osebe. Seveda je načinov več, jaz sem izbrala tistega, ki je kar najbolje povezan z mojimi vrednotami in s prepričanjem. Ne gre toliko za naravno proti sintetičnemu ali konvencionalnemu, ampak bolj za celoten način življenja, ki ga živim in v katerega najbolj verjamem. Leta prinašajo modrost, pravijo. Vsekakor vedno bolj čutim, da od narave in njenih zakonitosti umaknjeno življenje ni pot, po kateri želim stopati. Skozi negovalno kozmetiko se povezujem s svojim okoljem še bolj intenzivno. Ni lepšega občutka, kot da te vsako jutro po obrazu pobožata nežnost in vonj olja, stisnjenega iz orehov, ki zrasejo na sosedovem travniku ali pa slez, ki ga nabereš na lastnem vrtu. Šele zadnja leta se zares zavedam, kakšno srečo imamo in kako pisana biodiverziteta nas obdaja, zato še bolj močno verjamem, da je vse kar potrebujemo, le streljaj stran od naših domov.


Kaj lahko poleg uporabe primerne negovalne kozmetike naredimo za zdravo, sijočo kožo?

Naše duševno in fizično počutje imata veliko več kot katerikoli negovalni izdelek besede pri tem, kakšen bo videz naše kože in kako bomo zasijali navzven.


Kako je prišlo do ideje za kozmetiko Moika?

Če bi odgovor na zgornje vprašanje, kaj mi pomeni naravna kozmetika, brali od konca do začetka, bi dobili odgovor na to, kako je kronološko nastajala ideja. Torej če povzamem; ker od nekdaj čutim močno željo po tem, da je moje podjetniško udejstvovanje povezano z okoljem, ki me gosti že od rojstva, ter da mu za prijaznost dam nekaj v zameno, sem želela ustvariti izdelke, ki lahko v svet ponesejo mnoge čudovite surovine, ki jih pridelujejo pridne roke na slovenskih kmetijah ter se proizvajajo v majhnih enotah nedaleč stran od naših domov. Negovalna kozmetika je moja velika ljubezen, zato je izbor izdelkov za izpolnitev poslanstva zelo naravna izbira.


Kaj Moiko ločuje od drugih kozmetičnih znamk?

Ločuje jo veliko reči, predvsem ta, da izhaja iz svojega okolja in je zagotovo ena bolj če ne kar najbolj pristna slovenska deklica, ki goji in nabira svoja zelišča, po manjkajoče surovine pa se odpravi k sosedom. Malce za šalo in malce zares. Kakovost, svežina in poreklo surovin, večina katerih gre skozi moje roke in roke moje družine, so njena največja prednost, poleg v uporabnosti in kakovosti brezkompromisnih negovalnih izdelkov, ki se lahko kosajo z marsikaterim velikim imenom iz sveta kozmetike. V pripravi so večja presenečenja in čisto “odbite” aplikacije, ki bodo tako kot je v naši navadi, vsebovali sestavine, ki so vam domače, pa si jih v kozmetiki morda niti niste nikoli zamislili. Olje iz sliv morda?



Kdo vse je vključen v proces ustvarjanja kozmetike Moika?

Celoten proces od pridelave do izdelave in zadnje mesece tudi prodaje v naši novi Lepoteki MOIKA v središču Ljubljane nadzorujem sama, sicer pa je moja ožja in širša družina nepogrešljiva pri razvoju blagovne znamke, ki zadnje čase zelo pogleduje čez mejo in komaj čaka na to, da pokaže tudi v tujini, kaj v Sloveniji resnično zmoremo in kaj vse znamo pridelati.


Kako močno je narava integrirana v produkte Moika?

Narava je njeno bistvo, duša če hočete. Govorim o naravi v surovinah kot tudi o naravi v smislu spoštovanja do sočloveka ter do okolja, ki smo ga dolžni za sabo pustiti prijaznega življenju naših zanamcev.


Katere so ključne sestavine produktov in česa ne bomo našli v produktih Moika?

Ključne sestavine so naši lastni hidrolati, ki so kar v celoti zamenjali sicer osiromašeno vodo, hladno stisnjena rastlinska olja, ki jih stisnemo sproti sami ali jih kupimo od naših oljarjev, preverjene in neštetokrat testirane aktivne učinkovine, ki sledijo najstrožjim certifikatom v naravni kozmetiki ter izvlečki rastlinic, ki zrasejo na naši njivi med griči kozjanskega parka. V naših izdelkih boste zaman iskali eksotične surovine. Le v enem izdelku, ki trenutno vsebuje kokosovo in avokadovo olje: gelu za tuširanje (tudi tukaj načrtujemo spremembo), ne boste našli dokazano agresivnih in zdravju nenaklonjenih sintetičnih sestavin, prav tako pa bolj kot trendovske, izbiramo tradicionalne in preizkušene surovine.


Ali v asortimanu najdemo tudi produkte za problematična, razdražena stanja kože?

Tovrstna nega je bila formulirana prva. Najbolj obsežna in največkrat testirana linija je Travniška linija, primerna prav za tovrstno problematiko. V primeru, ko se naša stranka sooča s tovrstnim stanjem kože, je zelo priporočljivo, da pride k nam v Lepoteko na brezplačni nasvet in skupaj sestavimo optimalni negovalni tretma.


Kaj načrtujete za prihodnost? Širitev linije ali vstop na tuje trge?

Širitev linije zagotovo, vendar vse v mejah obvladljivosti proizvodnje vstopnih surovin. Hkrati z rednim delom je v razvoju nekaj res drugačnih in inovativnih izdelkov, za katere upamo, da jih bomo ponesli tudi onkraj naših meja. Načrti za prihodnost so ambiciozni, a hkrati zelo realni. Vsekakor pa je velika želja še kakšna Lepoteka, ki bi še v kakem drugem slovenskem kraju postala lepotna “izobraževalnica” in en prijeten prostor za druženje podobno mislečih.


www.moika.si



KONTAKT

Pomočnica urednika

Ava Tomlje

ava@fashionavenue.si

Založnik

Fleetman d.o.o.

Kadilnikova 1, 1000 LJ

Fleetman d.o.o. vse avtorske pravice pridržane

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
  • YouTube