Mojster komplikacij

Nicholas Rudaz se je rodil švicarskemu očetu in britanski mami v Lozani, od koder je popotoval v London, kjer je diplomiral iz turističnega menedžmenta in kasneje enajst let deloval v svetu luksuznega hotelirstva; sprva v priznanem londonskem hotelu Four Seasons, nato pa v ženevskem La Réserve, kjer je aktivno sodeloval pri popolni renovaciji tega ikoničnega resorta. Njegovo zmožnost vodenja je prepoznal Vartan Sirmakes, ustanovitelj ženevske skupine Franck Muller, ki ga je povabil, da postane njegova desna roka. Po devetih letih kot direktor Francka Mullerja se je Rudaz uveljavil kot pomembna osebnost v visokem urarstvu.



Kdaj ste spoznali, da je ponudba gospoda Sirmakesa za vstop v svet urarstva prava za vas?

Že od zgodnjega otroštva so me fascinirale ure, zato sem jih z leti začel zbirati. Vsakič, ko sem se kot študent vrnil domov v Ženevo, sem kupil časomere Swatch, katere sem nato za višjo ceno prodajal v Londonu. In ko mi je gospod Sirmakes pred devetimi leti ponudil delo v podjetju Franck Muller, sem bil navdušen nad novim izzivom.


Kakšen je vaš odnos do ur in urarstva?

Ker sem se že tako zgodaj zanimal za ure, sem se z veseljem učil o neverjetno inovativnih komplikacijah časomerov, ki jih Franck Muller oblikuje in ustvarja. Zelo sem ponosen, da danes delam z mojstrom tourbillonov.


Podjetje Franck Muller je prisotno na vseh petih kontinentih. Ali zaradi službe veliko potujete?

Tekom zadnjih let sem ogromno potoval, predvsem v azijske države, obiskal sem Japonsko, Malezijo, Singapur, Mjanmar, Hong Kong, Kambodžo, pa tudi Bližnji vzhod, ZDA in Avstralijo. Potovanja nam pomagajo bolje razumeti trende na različnih trgih, prav tako pa prispevajo k boljšemu sodelovanju z našimi zastopniki, s trgovci in s strankami, kar je izjemnega pomena.


Kje vidite blagovno znamko Franck Muller v naslednjih 25 letih?

Franck Muller je danes ena vodilnih svetovnih blagovnih znamk na področju luksuznih ročnih ur in nakita, ki nenehno inovira v oblikovanju in komplikacijah. Franck Muller je bil prvi, ki je postavil tourbillon na sprednjo stran ročne ure, s čimer je resnično prekršil vsa pravila sodobnega urarstva in dosegel raven ustvarjalnosti, ki se še nikoli ni ponovila. S takšno kreativnostjo v DNK-ju znamke se zelo veselimo nadaljevanja našega razvoja v naslednjih 25 letih. Gradnja dveh dodatnih stavb za našo proizvodno linijo je dober začetek za naslednjih 25 let.


Kateri trgi so vam najpomembnejši?

Vsi trgi so nam pomembni, a verjetno se najbolj osredotočamo na azijski trg, ki v zadnjih nekaj letih vztrajno raste.


Katere so vrednote Francka Mullerja?

Vedno ustvarjati najboljšo kakovost, dizajn in komplikacije v vseh naših izdelkih.

Kaj je pomembnejše pri luksuzni uri, dizajn ali tehnični vidik?

Dizajn je najbrž najpomembnejši, seveda pa mora biti tudi tehnični vidik najvišje kakovosti, da ustreza oblikovanju.


Ali načrtujete širitev na druga področja luksuza?

Da, letos smo lansirali naše prve prestižne parfume, od katerih je vsak vonj navdahnjen z različnim časomerom. Mojstri parfumerji so bili pri njihovem ustvarjanju zelo inovativni, uporabili pa so le najboljše sestavine.


Zelo ste zaposleni z delom, ali najdete čas za katere druge aktivnosti?

Delovni dnevi so res dolgi, a vedno najdem čas, da se ukvarjam s športom, večino svojega prostega časa pa preživim z mojim 8-letnim sinom, ki se je prav tako začel zanimati za ure.

KONTAKT

Pomočnica urednika

Ava Tomlje

ava@fashionavenue.si

Založnik

Fleetman d.o.o.

Kadilnikova 1, 1000 LJ

Fleetman d.o.o. vse avtorske pravice pridržane

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
  • YouTube