Izberite kakovost

Kozmetična industrija je najhitreje rastoča gospodarska panoga. Poglejte okoli sebe, vidite reklamne panoje? Je okoli vašega doma vsaj nekaj lepotnih salonov? V poplavi, z željo biti boljši in drugačni, na trg tedensko prihajajo novosti, ki jim še jaz težko sledim, pa je to moje delo. Zato današnji članek pišem z željo, da bi vam pomagala izbrati kakovost.



Mogoče malo drugačen članek, kot jih berete in ste jih vajeni. Tokrat bom malo bolj groba in vam poskušala odpreti oči, da pomislite še v drugo smer. Za vašo lepoto, kot vedno.


Kako prepoznati dobro kozmetiko?

Ja, to je preprosto. Poiščemo izdelek, ki ima certifikat, da je naraven. Ha, ni tako! Zavedati se morate, da določeni certifikati spustijo skozi filter kozmetiko s 7 % naravnih sestavin. Kaj pa je potem 93 %? Hm, bolje da ne veste. Pa tudi to še ni vse, teh 7 % je res naravnih sestavin, ampak saj že voda, ki jo dodajo izdelku, lahko pokrije te odstotke. Lahko uporabijo naftne derivate – naravni pa so, ja. Ampak ne hvala, tega si ne želimo na telesu. Pravzaprav je tako, da zelo težko kupite kakovosten izdelek. Dražje ni boljše, bolj sijajno ni sijajno, naravno ni nujno naravno. Na tej točki je moj zapis kar nekaj časa ostal. Kako naj vam sploh svetujem, kako izbrati? Najlažje bi vam bilo reči, preberite zadaj podatke o sestavinah, ampak če niste vsaj doktor kemije, je tisto besedilo za nas kitajščina. In oni to vedo. Mislim, da je najlažje, da si pred nakupom zapišete, česa ne želite v kozmetiki. V eni od prejšnjih številk sem podrobno opisala prav te sporne sestavine. Če ste ga spregledali, vam bodo z uredništva z veseljem poslali članek. Tu le na hitro: parfumi, barvila, peg, parafin, gso, alkohol, mineralna olja...



Kako izbrati kozmetični salon?

Izobražen kader naj vam bo merilo, a ne edino. Drugo merilo naj bo zadovoljstvo vaših poznanih. Zato preden svojo lepoto zaupate neznancem, povprašajte prijateljice. Pogovor prijateljic ponavadi izgleda tako, da vsaka hvali svojo kozmetičarko, da je ta najboljša in edina. Dober začetek, ki zmanjša krog iskanja za vas prave. Vaš drugi korak je preverjanje informacij. Pozanimajte se o izobraževanjih, certifikatih, pridobite si dodatno znanje. Žal vam moram povedati, da smo vse naredile kozmetično šolo, ampak bi morali kakšni kozmetičarki priznanje kar vzeti. Pa saj je povsod tako, da so pomembni pripadnost in dodatna izobraževanja, ne nasedajte osnovnim titulam. Zelo pomembno je, ali so za aparaturne tehnike, ki jih uporabljajo za kozmetične izdelke, ki jih tržijo, izvedle seminar in izobraževanja. Le tako poznajo podrobnosti in specifike svojega dela. Šola da le osnovo, kot sem že napisala, a v kozmetični industriji je toliko hitrega napredka, da šolski program ne sledi vsem novostim.


Vem, da je cena pomembna. Ampak verjemite mi, pomembna vam bo samo prvič. Roko na srce, kaj ste pa mislile, da boste dobile ob blazno znižani storitvi (kupončki)? Blazno znižano kakovost v blazno hitrejšem času. Vse ostalo je samo iluzija. Čisto enostavno: svoje stranke imam rada. V službo hodim z veseljem, marsikdaj je delo z vami moja oaza miru, ustvarjalnosti in radosti. Imam urejene prostore, z elektriko in ogrevanjem, s telefonom – vse to je všteto v stroške storitev, ki jih opravljam za vas. In ko nimam osnovnih finančnih skrbi, bom naredila bolj kakovostno, si vzela več časa za vas in uporabila kakovostnejšo kozmetiko. Da boste vi zadovoljni.


Za konec bom povzela zgornji stavek: najbolj sijoče ni vedno dobro, najprestižnejše ni vedno kakovostno, najglasnejše ni vedno realno.


Anja Rednak Jakšić

KONTAKT

Pomočnica urednika

Ava Tomlje

ava@fashionavenue.si

Založnik

Fleetman d.o.o.

Kadilnikova 1, 1000 LJ

Fleetman d.o.o. vse avtorske pravice pridržane

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
  • YouTube