top of page

Injekcija moči

BMW-jev brutalni M5 je prejel injekcijo moči v različici Competition, ki prinaša pravo dirkaško izkušnjo.

Lansko poletje se je pokazala nova generacija bavarskega M5, ki je med ljubitelji povzročila kar malo kontraverznosti, saj je prvič pridobila štirikolesni pogon. No, puristi so kmalu nehali točiti solze, ko so izvedeli, da novi M xDrive omogoča vključitev zgolj zadnjega pogona, ko se izklopi sistem za nadzor stabilnosti. Potem so v novembru nastopači, katerim ”običajni” 600-konjski M5 ni dovolj, dobili možnost opreme M Performance, ki prinaša kopico ekskluzivnih dodatkov izpod rok divizije M, ki ne prispevajo zgolj k bolj dirkaško usmerjeni podobi avtomobila, ampak tudi k funkcionalni izboljšavi aerodinamike, hlajenja in lahke konstrukcije. Za maksimalno zmogljivost in vpadljivost so inženirji bavarske družbe sedaj dostavili inačico M5 Competition, ki poleg dodatnih 25 KM prinaša večjo odzivnost na račun predelane šasije.



Glavna sprememba se tako dotika motorja, in sicer 4,4-litrskega osemvaljnika, iz katerega jim je uspelo iztisniti 625 konjičev in 750 Nm navora, s katerimi voznik upravlja že pri 1.800 vrtljajih. V povezavi z 8-stopenjskim avtomatikom M Steptronic vroča limuzina obljublja čudovite užitke v pospeševanju; iz mirovanja do sto se bo pognala v 3,3 sekunde, še enkrat toliko pa bo prevozila v 10,8 sekunde, kar je skoraj pol sekunde hitreje kot standardni M5. Pri BMW-ju nas dražijo z informacijo, da bo nova različica med pospeševanjem razvajala s presenetljivo močno zvokovno sledjo. Kot pri vsakem vozilu z značko M so tudi tokrat šasijo prilagodili zmogljivosti motorja in tako omogočili precizno vodljivost tudi v ekstremnih situacijah.


M5 Competition bo svoj ekskluzivni karakter mimoidočim na prvi mah sporočal preko posebnih značk, v gloss črno obarvanih ogledal, zadnjega odbijača, spojlerja in obrobe ledvičk ter vpadljivih 20-palčnih platišč v obliki črke Y.



bottom of page