top of page

Drzne in unikatne

HARD Swimwear


Iskanje kopalk, ki skrijejo nepravilnosti in poudarijo atribute telesa, a so hkrati moderne in unikatne, je vsakoletna težava mnogih pripadnic nežnejšega spola. Blagovna znamka HARD tako ponuja rešitev za vse ženske, ki zahtevajo kakovost, edinstvenost in funkcionalnost ter si želijo ne glede na leta in postavo počutiti dobro v svoji koži.



Blagovna znamka HARD je nosilka ženske kopalne mode, ki je svojo pot pričela kot diplomski projekt sedaj že diplomirane modne oblikovalke Hane Hees Pavlinc. Sprva je bil glavni namen talentirane mladenke blagovno znamko HARD približati ženskam v Sloveniji, vendar se je po prvi uspešno realizirani sezoni porodila ideja o tem, da bi kolekcijo predstavila še širši svetovni množici. In tako sta se Hana in njen partner odločila kampanjo poslikati v tujini, kar je bil pravzaprav začetek vsega novega. Na prepoznavnosti kopalk HARD skušata graditi predvsem v Ameriki, od koder prihaja večina njunih strank. Navdušenje nad znamko se vztrajno nabira tudi v drugih koncih sveta, kjer potrošniki že v tretji sezoni spoznavajo ekskluzivne kopalke v raznovrstnih barvah, potiskih in krojih, ki jih je mogoče tudi medsebojno kombinirati, zato lahko vsaka ženska najde perfektno kombinacijo za svoj okus.


Pri modnem ustvarjanju Hana izvira predvsem iz sebe in svoje ženske družbe. Vodi jo načelo, da lahko vsaka ženska za svoj tip postave poišče sebi primerne kopalke, ki poudarijo njene atribute in zakrijejo morebitne nepopolnosti. Tako kopalke HARD ne naredijo zarez, odvečnih kolobarjev, ploščatih prsi in zadnjice, ampak pripomorejo k lepši postavi, hkrati pa jih odlikuje drugačen, edinstven dizajn. Hana pri svojem kreiranju izvira iz globalnih modnih trendov ter različnih karakterjev in osebnostih današnje družbe, inspiracjo pa ji daje tudi utrip energije svetovnih modnih ikon in deklet iz Instagrama.


Vendar HARD ne predstavlja samo izdelka, ampak celoten življenjski stil, k čemur nagovarja že sam slogan blagovne znamke, ki se glasi »Live HARD, wear HARD«. Svoje stranke poskuša oblikovalka nagovarjati predvsem z mladostnimi in inovativnimi dizajni, ki naj bi se reflektirali na nakupni personi posameznih strank. Ker pa si želita Hana in njen partner znamko HARD narediti dostopno čim širši množici ljudi, si prizadevata ohranjati čim boljše razmerje med kakovostjo in ceno.


www.hard-swimwear.com






bottom of page